Polityka zwrotów i zwrotów


Zwroty Regulamin

Nasza polityka zwrotów i zwrotów obowiązuje przez 30 dni. Jeśli od zakupu minęło 30 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu pieniędzy ani wymiany.

 

Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być także w oryginalnym opakowaniu.

 

Kilka rodzajów obowiązków jest zwolnionych ze zwrotu. Towary łatwo psujące się, takie jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma, nie podlegają zwrotom. Nie stosujemy dostępnych produktów z artykułami intymnymi, sanitarnymi, materiałami szkodliwymi lub łatwopalnymi cieczami lub gazami.

 

 Aby sfinalizować zwrot, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.

 

 

Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawany jest jedynie częściowy zwrot kosztów:

 

Każdy przedmiot, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje mu części z przyczyn niezależnych od naszego błędu.

Każdy przedmiot, który zostanie zwrócony w terminie dłuższym niż 30 dni od daty dostawy

Zwroty pieniędzy

Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy.

 

Jeśli zostaniesz zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności w ciągu określonej liczby dni.

 

Spóźnione lub brakujące zwroty pieniędzy

 

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

 

Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może zająć trochę czasu.

 

Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Zanim zaksięgowany zostanie zwrot pieniędzy, często upływa pewien czas.

 

Jeśli wykonałeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem Kontakt@lubie-dziergac.pl.

 

Wyprzedaż przedmiotów

 

Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty w cenie regularnej. Przedmioty objęte wyprzedażą nie podlegają zwrotowi.

 

Wymiany

Wymieniamy produkty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres { Kontakt@lubie-dziergac.pl} i wyślij swój przedmiot na adres: {Firmy}.

 

 

Dostawa i zwroty

Aby zwrócić produkt, należy go wysłać pocztą na adres: {Firmy}.

 

Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki w przypadku zwrotu przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od Twojego zwrotu.

 

W zależności od tego, gdzie mieszkasz, czas dotarcia wymienianego produktu do Ciebie może się różnić.

 

Jeśli zwracasz droższe produkty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.

 

Potrzebuję pomocy?

Skontaktuj się z nami pod adresem  Kontakt@lubie-dziergac.pl, jeśli masz pytania dotyczące zwrotów pieniędzy i zwrot